Program Forum:
- 11.00 Powitanie, Wprowadzenie – Urszula Ciołeszyńska i Waldemar Florczyk
Wystąpienie przedstawiciela Ministerstwa Rozwoju - 11.15 Prezentacja projektu i współautorek książki “BIZNESOWE INSPIRACJE Polek na Świecie”. Współautorki książki, przedsiębiorcze Polki, które odniosły sukcesy w różnych krajach, odpowiedzą na pytanie “Dlaczego właśnie tam ?”
Gość honorowy: Wendy Diamond – Fundatorka i Prezes Women’s Entrepreneurship Day, Maria Rozalia Ogonowska-Wiśniewski – Honorowy Konsul Generalny RP w Zambii
Pozostałe współautorki w układzie alfabetycznym: Susan Kim Chomicka – Korea, Chiny i Polska • Beata Drzazga – USA Nevada i Polska • Teresa Garvin – USA Illinois • Anna Hejka – Hiszpania, USA i Polska • Anna Kalata – Indie i Polska • Sylwia Mokrysz – Polska i Czechy • Maria Olsson – Szwecja • Honorata Pierwoła – USA Nowy Jork • Victoria Prus-Wiśniewski – Wielka Brytania • Iwona Pruska – Dubaj Zjednoczone Emiraty Arabskie • Kamila Rejman – Abu Dhabi Zjednoczone Emiraty Arabskie • Agnieszka Szczęśniak – Japonia • Justyna Szwed – Anglia • Katarzyna Trawińska – kraje Europejskie • Anna Uzarska – Dania • Justyna Weber – Niemcy • Magda Wierzycka – RPA • Beata Woźnica – Peru • Dominika Żurawska – Szkocja
Pomysł i realizacja wydania książki: Urszula Ciołeszyńska i Kinga Langley - 12.50 Digital Networking – Sztuka komunikacji
- 13.00 Przerwa na kawę – networking ( 60 minut )
- 14.00 Mediacje jako sztuka dialogu – Aneta Gibek-Wiśniewska
- 14.10 Łączenie różnic kulturowych w komunikowaniu się – Ewa Rogozińska
- 14.20 BUSINESS MAKEOVER innowacyjna platforma dla przedsiębiorców – prof. dr Rimantas Gatuatis
- 14.40 Blockchain. Waluty wirtualne jako nowe sposoby rozliczeń – Anna Hejka
- 14.50 POLSKA 3.0 – Narodowy Program Rzeczypospolitej Polskiej.
Klastry motorem napędu gospodarki – Angelika Jarosławska - 15.00 Emirates Europe Business Development Cluster – Rada Przedsiębiorczych Kobiet szansą na budowanie międzynarodowych relacji biznesowych
- Planowane zakończenie około godz. 15.10
Udział w Forum jest nieodpłatny, wymagana jest rezerwacja miejsca. Planujemy udział około 200 osób.